SAHABATKU

Wednesday, 6 April 2011

Mencari..Dicari

Assalamualaikum...

knpe aku buat tjuk entri aku mcm tu..mst ada sbb kan..haha, mst la kan..sbnrnye aku dan kwan aku siang td
pergi la cari kerja sbb dah lama dah aku tak kerja..duit pon dah hbs, mne tak nyer asyik kluar duit jek..duit tak masuk2 jgak..hmm..cari punyer cari last2 dpt la kerja CARWASH..suke sngt aku..yela dpt kerjaya baru..haha..lepas ni dapat la aku pengalaman..tokey CARWASH tu kata boleh mula kerja bsok..bertambah keriangan aku siang td..                                                                                                                              
                   ..                                                         

bukan gmbr sebenar

Dicari, apa mksd dicari entri aku kali ni..haha, kan siang td aku dpt kje..pastu dlm pkol 8 mlm td tokey tmpt kerja dulu (kantin) telefon aku..dia mntk tolong aku suruh kerja dgn dia semula..aku jd serba salah..dia mntak tolong..aku pulak nk kerja CARWASH..hmm, aku pun ckp lah kat die yg aku dah dpt kerja kt CARWASH, die pon kata kat aku terpulang lah nk kerja mana..lega sikit aku..hmm, last2 pikir punye pikir baik aku kerja carwash..nanti motor aku kilat saje, dpt pengalaman baru..kantin aku dah kerja dulu..haha, akhirnya aku terpaksa mintak maaf kt tokey tu kerana tak dapat tolong die...

time aku kerja kantin dulu

apa kena mengena tajuk entri aku dgn entri aku..mcm nie, mencari..kan aku cari kerja..dicari pulak tokey suruh aku kerja dgn die..mknenye aku ni dicari untuk kerja dgn die...
SEKIAN




                                                             





4 comments:

  1. bangga a da dapat keje tuh? haha

    ReplyDelete
  2. rezeki ad di mne2.. XD
    rajin dtg la entry syera komen2..

    ReplyDelete
  3. amir-xbangga..tp bersyukur....
    syera-oke.. :)

    ReplyDelete