SAHABATKU

Thursday, 19 May 2011

HEADER AKU

Assalamualaikum...

Ha, mesti korang tertanya-tanya gambar aku kt header tu...ha, aku bukan kerja RTM la...korang tau ke RTM tu apa? Tak tau kan, RTM ialah singkatan rubber tapper Malaysia...haha, best kan dgr RTM...haha, nmpk market sikit..aku bkn RTM sbenarnye...tu gmbr mse aku tolong atuk aku di kebun getahnya..masa tu aku membaja..bg susu banyak..

Sekarang ini aku adalah pelajar yang menuntut di IPTA...sekarang ke? eh, 21 hri bulan ni la...haha, dekat dah kan..Aku dapat sambung belajar di UiTM Kampus Arau, Perlis...dari rumah aku mmg jauh gile...memakan masa lebih kurang 10jam untuk ke sana dgn menaiki kereta...pg besok aku dah bergerak ke sana..

ni la tempat aku belajar nanti

Doakan aku selamat di sana ye..doakan kejayaan aku di sana yek...ni jela mnde yg aku nk ceritakan di dini pd kali ini..haha, tak dek point dah..k la...

SELAMAT TINGGAL RAUB


sekian

Thursday, 5 May 2011

Pukul berapa dah ni tak tidur lagi...

Jam dinding rumah aku menunjukkan pukul 3.10 pagi lebih kurang...

dah lewat, tak tidur-tidur jugak..besok kerja..besok? eh, pagi ni kerja..

Kerja apa?

Haa, ni nak cerita ni..ce cite ce cite..aku sedang bekerja di bawah satu syarikat kontraktor..so, kerja kontrak lah beb..haha, mesti korang fikir kerja tgh panas, buat rumah..kan-kan? haa, mmg pon..aku sekarang ini dalam proses menghitamkan diri aku..haha, tapi orang kerja kontrak ni selalunya kuat..kan, haa..mestilah..nama pon buat kerja berat..tak lama lagi badan aku jadi TAF..korang jangan jeles..ceh, berangan..

                                           ini lah suasana kerja kontrak

letih kerja kontrak ni..mmg, sebab menggunakan seluruh kudrat kita..lainlah kalau di pejabat..duduk jek..dah la. aku nak tidur ni..tak pergi kerja pulak aku karang...huh !

Sekian..