SAHABATKU

Wednesday 20 April 2011

URL AKU

Assalamualaikum..


mesti korang akan rasa pelik/hairan/seumpamanya bile tgk url aku kan..btul tak? haha..nk tau dari mana dtgnye idea utk aku buat url nie..meh sini aku citer..ce citer, ce citer..


aku rasa bagi mat2 rempit cnfirm tau mnde ape la blog saiz 53..haha..mungkin?? sbnrnyer blog tu 1 jenis barang yg ada di kebanyakan enjin kenderaan..yg korang slalu naik tu..spt bas, motor, kete, dan lain-lain..tp blog saiz 53 tu ada pd motosikal jek..tak dek di kenderaan lain..nk tau sbb ap, sbbnye blog saiz 53 nie utk moto shj krne saiz tu kcik..sesuai la utk motosikal yg korang naik tu pg jejalan dgn awek/p.we..haha..tp diingatkan bhwa blog saiz 53 ini sudah begitu bsar utk motor..haa, inilah slh satu cara untuk melajukan kapchai anda..tak cayer? cubelah kt moto ayah kamu..haha..



inilah blog

satu lg perkara aku hndk bgtau sblm terlupe..sbnrnye blog ni dlm bhsa pasar shj..jikalau di dalam bhse teknikal ia dipanggil SILINDER..eh, mcm nie ke ejaan..lupe plak..haha..lantak ar..jnji bunyi lbih kurang..bg jejaka-jejaka hensem yg pernah berada di tingkatan 3 anda telah pon blaja tentang mnde nie..xcyer?? cbe bukak blik buku teks KEMAHIRAN HIDUP tingkatan 3..carilah..kompom ada..

setakat ini sahajalah coretan aku kali ini..jgn segan nk komen..lau nk tau lbih lanjut lg bolehlah anda menghubungi pihak bengkel berdekatan..

SEKIAN

2 comments:

  1. eleh.blog moto diletaknye..kamon la mon

    ReplyDelete
  2. haha, aku kan mat rempit...bukan pelepak tegar rokiah...haha

    ReplyDelete