SAHABATKU

Thursday, 5 May 2011

Pukul berapa dah ni tak tidur lagi...

Jam dinding rumah aku menunjukkan pukul 3.10 pagi lebih kurang...

dah lewat, tak tidur-tidur jugak..besok kerja..besok? eh, pagi ni kerja..

Kerja apa?

Haa, ni nak cerita ni..ce cite ce cite..aku sedang bekerja di bawah satu syarikat kontraktor..so, kerja kontrak lah beb..haha, mesti korang fikir kerja tgh panas, buat rumah..kan-kan? haa, mmg pon..aku sekarang ini dalam proses menghitamkan diri aku..haha, tapi orang kerja kontrak ni selalunya kuat..kan, haa..mestilah..nama pon buat kerja berat..tak lama lagi badan aku jadi TAF..korang jangan jeles..ceh, berangan..

                                           ini lah suasana kerja kontrak

letih kerja kontrak ni..mmg, sebab menggunakan seluruh kudrat kita..lainlah kalau di pejabat..duduk jek..dah la. aku nak tidur ni..tak pergi kerja pulak aku karang...huh !

Sekian..

No comments:

Post a Comment