SAHABATKU

Thursday, 19 May 2011

HEADER AKU

Assalamualaikum...

Ha, mesti korang tertanya-tanya gambar aku kt header tu...ha, aku bukan kerja RTM la...korang tau ke RTM tu apa? Tak tau kan, RTM ialah singkatan rubber tapper Malaysia...haha, best kan dgr RTM...haha, nmpk market sikit..aku bkn RTM sbenarnye...tu gmbr mse aku tolong atuk aku di kebun getahnya..masa tu aku membaja..bg susu banyak..

Sekarang ini aku adalah pelajar yang menuntut di IPTA...sekarang ke? eh, 21 hri bulan ni la...haha, dekat dah kan..Aku dapat sambung belajar di UiTM Kampus Arau, Perlis...dari rumah aku mmg jauh gile...memakan masa lebih kurang 10jam untuk ke sana dgn menaiki kereta...pg besok aku dah bergerak ke sana..

ni la tempat aku belajar nanti

Doakan aku selamat di sana ye..doakan kejayaan aku di sana yek...ni jela mnde yg aku nk ceritakan di dini pd kali ini..haha, tak dek point dah..k la...

SELAMAT TINGGAL RAUB


sekian

3 comments:

  1. all the best there. jangan diet. makan banyak2. jangan lupa bersukan. jangan bersukan guna motor. tau la mat rempit. tumpu stadi and buat parents bangga dulu, baru pikir pasal perempuan. lepas ni jarang la kau lepak kat futsal dengan aku dah. even so, aku mahu kau buat yg terbaik. aku harap betul kawan aku ni berjaya. jangan lupakan aku ye. kalau rindu, dail je nombor aku. jangan asek mesej perempuan je. harap 1 hari nanti kau akan dapt capai impian kau. insyaallah

    ReplyDelete
  2. haha...thnks bro...buat baik stpm...3.8..aq ingt hahaaha..moga ko dpt g UIA....bosan2 kol aku k...haha

    ReplyDelete
  3. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip beli kereta terpakai

    good luck berada disana.... moga sampai tercapai hajat kemenara gading....

    ReplyDelete